Det är faktiskt 4 mars idag, alltså borde det inte vara vår typ snart?

Hejsan!
Eddi påpekade att jag hade lagt upp mitt inlägg två gånger.. haha. Bra jobbat där alltså. Men jag tycker faktiskt det är otroligt coolt att ladda upp samma inlägg två gånger, det blir ju väldigt personligt alltså! Jag kanske ska göra så med alla inlägg? Eller vad tycker ni? Bra ide eller? Kanske inte hahah.
   Alltså en sak jag inte fattar är att det kan finnas så sjukt mycket snö i målnen som ramlar ner hela tiden. Okej jag är medveten om att det finns något som heter kretslopp, men jag menar vilket ulltrabra kretslopp det måste vara den här vintern i så fall! För det brukar ju inte regna så mycket som det har snöat de senaste månaderna vanligtvis. Jag menar det snöar ju varje dag! Och så har det varit sedan innan jul. Strange wolrd we live in säger jag bara. 



Jag vill ha sommar igen! Då är det varmt och man är glad. 

//Tesse
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback