home

Kom hem från sälen igår efter en vecka fylld av snowboardåkning, väldigt najs. Fast jag skulle behöva en vecka till nu för att vila efter lovet haha.

I lördags var vi i norge och åkte lite i trysil också. Det var sista dagen och sista åket, högst uppe på toppen märkte jag att ena bindningen på brädan är helt sönder och det är nästan 3 km ner till bilen och allt. Så jag fick åka skoter ner hela vägen med en snygg kille haha. Inte riktigt så jag hade föreställt mig det sista åket men jag klagar inte, det var skitkul att åka skoter! Satt och log/skrattade som ett fån tills jag kom på att jag kanske syntes i backspeglarna hehe.

Det var iallafall jättehärliga backar i trysil och vädret var perfekt hela veckan nästan.


Pappä var pinsam och skulle fota.. haha



mer bilder kommer troligtvis.

Har haft en jätterolig idrottslektion idag förresten. Rysk folkdans som uppvärmning och sen fick jag och typ 6 till hitta på en koreografi på inlines som vi sen fick visa upp för klassen, hahaha. Mycket applåder fick vi i alla fall!
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback