Inkognito

Är hemkommen från en lyckad bikinijakt på stan med eddi. Äntligen säger jag bara, nu slipper jag min gamla slitna.
Jag förstår inte hur jag lyckades vakna typ halv 10 imorse helt utvilad när jag somnade kanske halv 4. Det var fest i bromma igår, "maskerad" med tema inkognito - oigenkännbar. Jag hade en väldigt fin hemmagjord mask som jag knappt hade på mig, haha. Jag lovar att det var helt omöjligt att känna igen mig.. Men jag hade riktigt kul i alla fall, dansade tills fötterna blödde (nästan) och håret blev helt lockigt i värmen. Lite klängiga typer och så men rätt lugnt ändå, blev indragen i en sådan där dansring när alla står runt och klappar av någon random (väldigt stark och envis!) kille, hah. Sen dansade jag med någon i säkert en kvart utan att se hur han såg ut, har fortfarande ingen aning. Men det var kul ändå.





// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback