sommar?? HALLÅ?

heeeeej
Jag gillar att det endast är två skoldagar nästa vecka innan världens längsta evighetshelg! Gillaknappen asså! Jag försöker börja med min uppsats i historia... Det går sådär måste jag säga. Det är så svårt och verkligen börja. Jag menar var ska man börja läsa någonstans liksom? Ingen aning. Så det blir ju att man lite random öppnar en sida av mina 5 st typ 400 sidorsböcker och hoppas att det står något bra... bra studietenik asså! hähä.
Londonbiljetter bokat! Det blir verkligen tågluff i sommar! Så grymt kul.

Jag blir så sur på att inga av mina saker fungerar! På min tre veckors gamla TV fungerar inte DVD:n och antennen till kanalerna fungerar inte heller... Sedan har vi min dator som först stängde av sig i typ ett år och nu senaste månaderna har den flibbrat så mycket att man inte kan göra något på den. Min ipod laddar ur sig på en timme och min mobil stänger också av sig hela tiden (fast mobilen är verkligen GAMMAL så det e lungt). Men jag menar det är så mobbat. Ba nää vi kan inte kolla på TV för varken kanalerna eller DVD:n funkar... näää inte datorn heller för den flibbrar. Vi kan sitta på min säng och stirra in i väggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GREAT: nej men haha.


har ni sett vampire diaries? ehhhhhhehehe. Det är bra.

//Therese


Kommentarer
Postat av: En som går samma klass och börjar på bokstaven L.

Hohoho vad Damon är snygg på den där bilden alltså! :P hur kan han vara 32?!? :O :O

Och stort YEY för London!! :D

2010-05-09 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback