svensk sommar är faktiskt bäst, för man blir så glad. Eftersom det äntligen är slut på vintern.

Kul igår. Mitt hår e tydligen väldigt mjukt. Höhö. En sak jag inte fattar är att min mobil lever fortfarande? Den har legat i gräset och det har regnat på den en hel natt och det var fukt innanför glaset imorse när jag hitta den, och ändå fungerar den? Hur skumt. Den är liksom fyra år gammal. 
  jag är trött, har ont i halsen, hes och hostar. Men det är lugnt. Tyvärr finns det tre anledningar att gå till skolan imorgon, så jag måste nog, men annars skulle jag varit hemma. Det är ju matteB nationella på tisdag och jag har itne börjat på uppsatsen eheheh. Men jajaja.
   Jag är så sjukt glad över att det snart är sommarlov. Jag menar hör bara på ordet? Det måste vara det mest älskade ordet i Sverige. Det bästa är ju att stå där på skolgården typ när alla har tråkigt och någon står och sjuger den blomstertid men man ändå vet att man har heeela sommaren framför sig. Bästa känslan ever. Morgonen efter skolavslutningen så känns det inte som sommarlov längre haha. Men man ska alltid göra något roligt dagen efter skolavlslutningen och det ska vara soligt. Känns konstigt att jag bara har två riktiga skolavslutningar kvar, alltså att man sjuger och så och sedan alltid kommer tillbaka till skolan efter 10 veckor. 

I fredags gjorde jag den mest mobbade saken jag gjort någonsin tror jag. Hahahahaah. Det var det sjukaste. 

//Tesse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback