Mysig valborg

Igår var det valborg, och mot alla odds hade jag en lyckad kväll faktiskt. Hade inga speciella planer men det slutade bra ändå. Jag, hanna och eddi kollade elden i vasaparken, hamnade efter ett tag på café 60 och drog runt lite i stan. En lugn men väldigt mysig valborg helt enkelt. Jag och eddi hade världens läskigaste samtal då det kändes som att jag pratade med min egen hjärna, haha. 
Tunnelbanorna i stockholm mitt i natten bjöd som vanligt på intressant folk. Först satt det en tjej framför oss som såg lite... halvdöd ut och pratade i telefon och slöddrade att hon nog inte skulle klara sig hela vägen till mariatorget utan var tvungen att gå av så fort som möjligt. Kändes bra. Sen sa en (väldigt nykter...) kille att vi såg snälla ut. Han tyckte vi hade fina namn och blev heelt till sig av att vi var födda i samma stjärntecken. "jungfrubröder" var vi tydligen. Han var lite kul, "Det här är mina kompisar, anita och hanna! jiddra inte med dom!" sa han till sina kompisar eller vad dom nu var. Jag citerar "De här killarna.. dom känner inte mig. Men sen när vi kommer ut till skärholmen, då känner alla mig!"
Vi såg en kille gå ut mitt i vägen och ställa sig framför en bil och börja dansa, sekunden efter kom en polisbil och stoppade som stoppade honom och hans kompisar, hahaha.

Har inte skrivit på några dagar insåg jag nu. Måste bara säga att det var läroverksfejden, estetisk deltävling, i onsdags och gissa vilka som äääägde sönder alla andra skolor? SÖÖÖÖÖDRA tjalalalala! Woho.

I torsdags var jag, hanna och agnes på johnossis spelning och signering av deras nya skiva. De är bäst och sötast och vi fick varsin kram.





hoho<3

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback