Hej får vi låna er eld?

Jag luktar rök och bratwurst, mums. Har spenderat kvällen på söder med 6 fina vänner och grillat och haft det mycket trevligt. Engångsgrillen var dock totalt värdelös, men vi löste det genom att ragga in oss hos tre personer som hade en eld i närheten. Dom var jättesnälla och hade inte alls något emot att vi slog oss ner, det var bara att bjuda på lite korv så blev dom glada, haha. Lite roligt sammanträffande att tjejen var en gammal södra-naturare också. Vi firade josefine vid tolvslaget med otroligt fin sång som troligtvis hördes över hela stan. Måste säga att det var ett äventyr att ta sig ner från berget sedan när det var kolsvart...

Förutom att mina tår förfrös och att det kanske blev mörkt lite tidigt så kändes det nääästan som en sådan där underbar sommarkväll. Öland med dessa personer i sommar kommer bli bäst!
Innan grillningen var vi och såg på hannas teaterföreställning som var väldigt rolig haha. Hanna var mycket duktig :)

Nu är det fem dagars ledigt och det är uuuunderbart. Men nu måste jag sova. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon på dagen, verkar som att jag har tre alternativ. Hej beslutsångest!

// Anita


Kommentarer
Postat av: eddi

helluu.. håller med! Det var en jätte mysig kväll.

I morgon ska du i alla fall shoppa med moi, jag kommer nog sova hos josefine, men jag ska försöka släpa mig upp tidigt så vi kmr till stan tidigt! Ha kul på läroverksfejdsfesten ikväll, var oigenkännbar!! :o

2010-05-12 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback