Orkar inte citera någon fin låttext

Idag började jag 9.20 och slutade typ 10.30 nånting. Lite politikdebatt och härliga provresultat bestod dagen av, najs. Ända sen jag kom hem har jag försökt förbereda ett argumenterande tal om boken tusen strålande solar till imorgon. Jag kommer verkligen ingen vart. Man ska ha minst tre argument för varför boken är värd att läsa. Tusen strålande solar är värd att läsa för att.... den är bra? Det är det jag har kommit fram till.

Jag inbillar istället mig själv att jag kan förbereda mig genom att ligga ute i solen och läsa om boken istället.

Det är ganska roligt vilken skillnad det är på mitt kameraanvändande under olika månader, oftast beror det ju på vädret. I april tog jag 135 bilder, och nu i maj har jag hittills tagit 1072. Här är lite fler dansbilder från i lördags.






// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback