How you doin?

Varför kan inte varje morgon vara såhär? Börjar 12.40 idag med idrott. Har tagit det lugnt hela morgonen och tagit en lång dusch och ätit frukost i vardagsrummet samtidigt som jag kollar på vänner. Det är seriöst det bästa tvprogrammet någonsin, jag har sett typ alla avsnitt minst tre gånger och ändå så kan jag sitta och skratta högt för mig själv. Funderar på att göra en smoothie snart och börja klä på mig.

Joshua Radin - Winter


Bild på Joshua på rix i fredags

update: Åh ett av mina favoritavsnitt! "The One Where Phoebe Runs", hahaha, underbart.

Phoebe
: "Me, I'm more free. You know, I run like I did when I was a kid because that's the only way it's fun. You know? I'm mean, didn't you even run so fast you thought your legs were gonna fall off, you know, like when you were running towards the swings or running away from Satan..?"

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback