Harry Potter Harry potter harry potter

Hejhejhej
Jag råkade försova mig lite ganska mycket imorse så jag missade franskan. Synd. Nu är det bara att stanna hemma till bilden börjar klockan 12.15 vilket ju faktiskt äger galet. Synd att jag måste skriva en jobbig engelskasak bara. Men det är ju lugnt. Jag hostar och har ont i halsen och nyser och är jätteförkyld. Jag är ju ALDRIG sjuk. Men nu är jag. Hoppas det inte blir värre än såhär bara. Fast med tanke på att Anita verkar sjukare än mig och jag misstänker att hon smittade mig så ser framtiden lite osäker ut haha. Hoppas Anita blir FRISKARE snart <3

Om några timmar ska jag göra ett matteprov också, och det ska bli så skönt och äntligen få göra det, för jag har pluggat galet mycket matte sedan höstlovet ungefär. Och efter matteprovet???? HARRY POTTER AND THE DEALTHY HALLOWS PART 1!!!!!!!!! Är gaaalet taggad.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback