Tillbaka till verkligheten

Nu är lovet typ slut... väldigt sorgligt. Försöker komma på saker att se fram emot men det går lite segt. Det närmaste jag kan komma på är harry potter premiären (!) nästa onsdag, sen är det väl typ julafton, nyår, egypten.

Det har inte gått sådär jättebra med min lista... Det enda som jag hann med helt är slappdag, äventyr, färga håret och sova ut(typ). Hehe bra jobbat liksom, bättre lycka nästa gång. Lovet har ändå varit mycket bra. Har typ inte varit hemma någonting, knappt sovit i min egen säng. Kom precis på att jag endast sovit ensam 2 av 8 nätter, annars har jag alltid haft en kompis vid min sida. Haha.

Just nu hatar jag mig själv lite för att jag lyckas hamna på en sån där "14 år och gravid"-blogg när jag borde skriva min litteraturessä... och jag är helt fast. Kan inte sluta läsa, måste liksom bläddra igenom hela arkivet och läsa alla inlägg. Det är så otroligt sjukt, men fortfarande väldigt intressant att läsa... jobbigt värre.

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback