Chokladflarn är också gott

Hallååååå där kära blogg. Det var några dagar sen senast. Har varit och är fortfarande rätt sjuk, men gick självklart ändå på harry potter som var brabrabra! Gilla mycket<3 Jag är jättesugen på att läsa böckerna igen för det var så länge sen nu men skolan vill hellre att jag ska läsa Voltaire. Orkar man lyssna på skolan? Näää. Såg förresten Harry potter och de vises sten i helgen, de är helt fantastiskt söta där måste jag säga.

I stunden sitter jag med en stor kopp chailatte med massa kaneeeel och en skål vaniljyoghurt med bananbitar och massa kaneeeel. Underskattad krydda det där tycker jag.

Vet ni vad som händer om tvåhundraarton dagar? Jo då befinner jag mig i borlänge på en trevlig liten tillställning som kallas peace&lovefestivalen. Biljetten är bokad och ligger tryggt i min epostinkorg (skulle låtit mycket bättre med byrålåda eller något, men nu är det som det är). Om jag är taggad? Litegrann kanske (aaaaaaah!!!!).


Ron är söt.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback