308 dagar, 1 timme, 18 minuter och 2 sekunder

Så lång tid är det kvar tills jag blir 18.

Sånt kan man ju sitta och räkna ut när man egentligen borde plugga. Jag suger. Det är alltid så, när jag har sjukt mycket att göra får jag alltid konstiga idéer på vad jag kan göra istället. Saker som jag inte alls gör när jag väl har tid. Som t ex någon dag sen när jag fick för mig att färga ögonbrynen helt plötsligt. Jag hade inte alls funderat på att göra det innan, men mitt i pluggandet så var det plötsligt extremt viktigt. Det gäller att prioritera rätt här i livet.

Det finns massor av saker jag vill/måste hinna med på höstlovet förresten.

- Jag vill ut på deperfektajeansen-jakt
- Jag vill köpa varma skor
- Jag vill slappa en hel dag med tesse, beverly hills och oändligt mycket godsaker
- Jag vill fota
- Jag vill ut på äventyr
- Jag vill fixa vår bloggdesign
- Jag vill gå på fotografiska muséet
- Jag vill inreda klart mitt rum (!!)
- Jag vill sova ut
- Jag vill färga håret? (ändrar mig från dag till dag)
- Jag vill påminna mig själv om varför jag gick i bildklass i fyra år
- Jag vill fixa min spotifyprofil och fixa fler spellistor och upptäcka ny musik
- Jag vill läsa alla de nya böcker som jag hela tiden behövt skjuta undan
- Jag måste träna, kanske testa på ett friskispass
- Jag måste dessutom skriva träningsdagbok
- Jag måste skriva min litteraturessä om Jane Eyre
- Jag måste göra en synundersökning (!!)

Efter lovet kan jag ju kolla hur mycket av det här som jag klarade haha..
Den här listan var också extremt mycket viktigare att göra än att plugga till matteprovet i övermorgon känner jag.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback