tiptop

Så här är det allt som oftast på fredagar:

- alla kommer lagom taggade och lagom pigga till en trevlans gympalektion och risken för inteihoppassande outfit efter gympan är stor, eftersom man tog på sig gympakläder när man vaknade och inte kläderna (i alla fall i mitt fall hahaha)

- Lisa och jag kollar på varandra och säger vampire diaries!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nytt avsnitt på internet hahaha, som man kan kolla på någon fri timme under helgen. Hihihi.

- Lisa och jag kollar på varandra och säger neeeeeeeeeeeej vi har fraaaaaaaanska idag (det förstör faktiskt hela fredagen lite smått, att franska är sista lektionen).

- Mira, Amanda, Lisa och jag funderar på att hoppa över vårt språk, eftersom det typ bara är vi som måste stanna efter samhällskunskapen hahaha.

- Vi går en trevlig promenad på söder, eller äter någonstans som inte är skolmatsalen, eller bara går och hänger i en park på vår lååånga lunchrast.

- Vi skrattar galet. Fast det gör vi varje dag.

- Efter franskan är vi lyckliga, och så har man heeeela kvällen framför sig, tiptop!

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback