kanelbullens dag idag

Jag måste säga att vi fixade världens grymmaste nollning. Och en nollningsfest utan poliser och utan mariapol är ju helt klart en lyckad en, vi borde vara riktigt stolta! 
En galet rolig och störd kväll. En del blandade känslor. Men what happens in sollentuna stays in sollentuna. Eller inte.
Efter ett tags städning, en nattbuss till centralen, ett långt donkenbesök (tillsammans med resten av hela stockholm?) och en uppenbarelse om att pendeltågen inte går klockan 4 på natten hamnade jag tillslut hemma hos agnes.

Jag har aldrig varit så otaggad på skola som jag är nu, orkar verkligen inte... meeen studiedag på onsdag är najs. Nu blir det kanelbullar.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback