krafter från jupiter

heeeeeeeeeeeeej bloggen!
Jag förstår verkligen hur ni saknar mig här i bloggen! Men ni måste förstå att lusten att skriva inlägg minskar markant när datorn får flibberdamp när jag skriver med den. Typ så att man inte ser skärmen och inte kan använda den. Min dator har då bra och dåliga perioder och den har nu under en tid varit inne i en extremt dålig period tills idag när jag klickade igång den och det inte fanns en skymt av någon flibber! Hurrahurra Tesse gör inlägg idag!

Inspelningen av nollningsfilmen inleddes officiellt idag, så antagligen kommer den visas på samligen om en eller två veckor, nollorna vet inte vad som väntar dem hohohohoho. Är fett taggad på nollning faktiskt!

Vi har börjat med en kurs, estetisk orientering. VÄRLDENS FLUMMIGASTE KURS. Vi och dans/Teaterklassen ska göra världens flummigaste arbeten under ett helt år med flummiga lärare som inte har koll på någonting. Vår första uppgift är ett grupparbete som heter "konsten i det offentliga rummet", och det är också det ända vi har fått veta om hela arbetet... hahaha. Vi ska byta med dans/teater efter det och så får dem ha bild, och då kommer de tydligen bara bedömma upp till G. Och grupparbeten går ju inte att bedömma inviduellt, vet ju alla liksom. Så aaa jag undrar hur de ska få några betygsunderlag i den här kursen hahah. Vi ska typ göra dockteater (!?) med dans/teater sedan, hela våren??? Eller något i den stilen. FLUMM! 

Jag har suttit i någon timme nu och gjort en skiss till nästa uppgift i bilden. Det är lite sorgligt hur lalliga saker man lyckas åstakomma blir varje gång man ska göra uppgifter i skolan. Lite skissgrejs och lite lall och så KLART. Varje gång hahah. Inget nyskapande eller egentänkande precis hahahahaha. Hur som helst ska vi ha etsning, vi ska alltså göra tryck med kopparstick.


Varning för snea sträck på tröjgrejset längst ner! :P Jag ska faktiskt fixa det sen. Och det ska vara konstiga sträck på båda tröjorna med, asså inte "verklighetstroget" om någon undrar det med.

GRATTIS ANITA SOM FYLLDE 17 FÖRRA VECKAN OCKSÅ:

Snart: TAGGA IDOL 2010 EVERYBODY

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback