Hej hej hemskt mycket hej

Orienteringen gick... inte så bra. Vi tappade bort oss flera gånger. Men vi klarade det tillslut iaf.. och sen insåg jag att det var nog sista gången jag orienterade i mitt liv, någonsin. NAJS ELLER VAD??

Det är förresten en lite rolig känsla att vandra runt på götgatan och inne på monki och sånt i leriga (namnet kärrtorp har plötsligt fått en innebörd) mjukisbyxor bland alla söderfashionmänniskor.

Imorgon åker jag till wales också. Denna gång med familjen, va ju där med tesse i våras. Har inte alls insett att jag ska dit haha, men jag ser verkligen fram emot det! Träffa syster (och söta lulah), shoppa, äta god mat, fota och sånt. Åh vad jag älskar att resa, bara byta miljö ett tag liksom. Kommer hem på tisdag morgon efter att ha rest hela natten och måste dra till skolan för engelskauppsats. Kulkul.

Jag stressar upp mig för allt möjligt just nu, orkar inte. Har massor av saker att fixa hela tiden och tiden räcker inte till! Händer ju lätt att jag bortprioriterar sömnen lite, men det ger mig ändå inte så mycket eftersom jag de senaste dagarna har däckat i soffan varje dag när jag har kommit hem från skolan. Förstår inte vad det är för fel på mig.


Ifall mina fina webcambilder är väldigt saknade så måste jag förklara att camen är trasig. Men jag kan ju ändå slänga in den här gamla bilden som visar mitt humör rätt bra nu.

Just nu vill jag bara att det ska vara lördagmorgon och vakna upp i wales av en stor blöt hundtunga.

Anita

Kommentarer
Postat av: karro

du kom ut i alla fall, det är bra jobbat ;)

ha det kul i wales! :D <3

2010-09-23 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback