Död dödare dödast

Wales var underbart mysigt. Dagarna har bestått av en del shopping, grymt god mat (rullbandssushi!<3), mååånga starbucksbesök, fin brittisk dialekt överallt (jag vill haaa), en massa lek, bus och hundpussar och så födelsedagsfirande av agata igår, grattis igen!

Så konstigt att tänka att klockan 6 imorse var jag i london och njöt av starbucks goda chai latte, några timmar senare satt jag i sal b216 på skolan och skrev engelskauppsats. Det sög lite faktiskt. Speciellt eftersom jag sovit typ max två timmar på hela natten (i bilar och på flygplan) och var totalt oförberedd på uppsatsen. Men improvisation är ju också trevligt. The catcher in the rye är ju förövrigt en väldigt fin bok.

Imorgon går jag i skolan 8.10 till 17.00. Vi ska på utflykt med biologin och typ... undersöka jord? Jag har ingen aning. Extremt spännande är det säkert.

Nu ska jag återförenas med min underbara fina säng, den är bäst. Jag lovar. Risken finns att jag inte klarar av att lämna den inteokej-tidigt imorgon... Bläääää på spanska.

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback