"Ser ni också blåa elefanter när ni mördar folk...?"





Min födelsedag bestod bland annat av trasigt tåg (=ingen spanska för mig, fett synd asså...), störd men rolig morgon med tesse, kort skoldag, sushi i björns trädgård, vandra runt på götgatan och drottninggatan, sitta och prata på burgerking tills cola-locken var helt sönderrivna, sen god middag och tårta på kvällen.

Sen så får man ju inte glömma presenterna hehe (speciellt eftersom jenny så nyfiket frågade också). Jag fick bland annat en ny mobil (xperia mini) som jag redan gillar töntigt mycket. Den är så söt, min nya lilla bebis<3 haha. Har försökt lära mig allt det där om android och appar och sånt... får se hur det går. Hittills har jag ungefär lyckats gå in på facebook och laddat ner nån smsgrej. Sen fick jag typ smycken, böcker, pengar och lite småsaker.
Sammanfattningsvis= en väldigt bra födelsedag!

En av sveriges största manliga modebloggare (jag pratar såklart om snyggingen andreas wijk) har förresten en likadan jacka som jag. Ska man vara glad över det? haha.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback