So please won't you tell me where the road will end


Denna bild tog jag samma dag jag fick min systemkamera, för drygt ett år sen.

Skön dag idag, en lektion och sen grönan. Hade typ med fysiken att göra, sen ska vi skriva en rapport om verkande krafter, acceleration och blablabla. Men man klagar ju inte på några gratis timmar på grönan liksom! Synd med extremlånga köer bara. Jag och agnes fick åka insane två gånger i rad i alla fall. Vi hade precis stått i en evighetskö och åkt en runda och sen ba "skulle ni vilja åka en gång till?". Det kunde vi ju inte säga nej till.

Träffade jenny ett tag nyss, vi satt i det blöta gräset i parken och pratade. Det var trevligt.

Imorgon är det hoffmaestro på grönan, sjätte gången jag är där i sommar.

Grattis till mig själv på namnsdagen också, haha.

Jag börjar inteokej-tidigt imorgon, borde väl sova snart.
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback