vi är verkligen den bästa klas(s)en

Hej
Jag s.a.k.n.a.r att dansa på lördagar. Det känns lite tomt. Jag vill dansa mer. Buhu, det suger att bli äldre. Nejdå nejdå skojja bara. Äldre är bra. Också.

Ofta jag vaknar såhär tidigt? Ganska konstigt ju. Det är bara för att jag har fått så bra sömnrutin den här veckan! Allt tack vare att jag inte har en enda sovmorgon på hela veckan! Jättebra jättebra ingen sovmorgon, då får man bra sömnrytm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Perfekt.

Idag är planerna att hänga med Anita, för vi har inte hunnit prata ordentligt på jättelänge nu! Känns det som alla fall haha, fast egentligen var det nog ganska nyligen. Vi var i ett så stort behov av prat att vi hoppade av tåget i älvsjö i onsdags när vi åkte hem från skolan, pratade i en kvart och tog nästa hem. Haha. Så alltså: Dagens planer är att prata med Anita!

Vi tog jordens grymmaste klassfoto igår guys. En vindruveklase. Fattar ni liksom. Döcoolt. Vi blåste alltså upp 120 lila ballonger och målade oss lila i ansiktet. Väldigt kul blev det efter kortet när vi skulle städa. Hahah, vad ska man göra med 120 ballonger liksom? Hur som helst så proppades alla in på en toalett. Ganska kul (skulle så velat se den som öppnade dörren och fick lila ballonger över hela sig!). Men rektorn tyckte inte det var så kul, hon blev lite arg haha, så på samhällskunskapen fick vi gå ut på skolgården och smälla allihopa. Såg väldigt komiskt ut, lila ballonger som flög runt överallt och 32 pers som jagar dom. Men allvarligt, det var så sjukt kul och smälla ballongerna! Lätt det roliaste på hela dagen.


Ganska dålig kvalité, men whatever.

Nu ska jag måla klart ett konstverk! Ska ju vara med på 1000 meter konst nästa vecka!!

//Tesse

Kommentarer
Postat av: monali

hur smällde ni ballongerna?:)

2010-10-07 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback