En detaljerad redogörelse av mitt liv sen i onsdags

Hey  bloggen
Senaste dagarna har känts som största sommarlovet. I onsdags var jag på baba sonic med mina klassmates, eller alltså Mira, Lisa, Rebbe och Signe. Fast vi fick stå utanför galet länge och det var huuur mycket folk som helst  eftersom det var påsklov och allt, dansgolvet var typ som på en konsert eller något haha. Men det var galet kul i alla fall, vi somna väl typ vid fem någon gång hemma hos Mira. Dagen efter var ju alla lite döda så vi låg mest på en gräsplätt hela dagen och drack äppeljuice. Eller vi gick väl runt en del också, typ till stadsmissionen och beynd retro och sådära. Vi gick tillbaka mot mira i kvällsolen innan jag drog hem och var ganska jättetrött. Känner att det här blev en väldigt detaljerad beskrivning av gårdagen haha, jag blev så inne i det att det blev värsta massa detaljer hahah!
.
Idag hur som helst, hängde jag med Karro i tanto. Det var sjukt mysigt och vi typ låg där i fem timmar eller något. Kändes som vi hade varit där i typ en timme men så var det visst fem haha. Och så var vi kissnödiga i typ två timmar också, men vi hittade ingen toalett. Så klockan halv sex insåg vi att vi måste gå på toaletten haha så det blev att vi gick typ i värsta racerfarten tillbaka mot södra station och sådära och till slut hittade vi en toalett på en indisk resturang. Men mysigt var det, fick värsta fina burken med godis och en ram med ett kort. TACK KARRO! hiho.
Haha mobilbilder alltså. Men det är mysigt. Bättre än inga bilder alls liksom!
Förresten har jag ju gömt att säga att jag fick ett infall och färgade hela håret rosa!! Snyggt va??
.
//Tesse
(Okej. Det var bara en slinga. Jag är så rolig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback