När man helt naturligt börjar gå in på baksidan av huset vet man att det sommar snart

Anita och jag är bra på att träna. Haha.
Alltså jag tycker om kolpennor ibland bara för att dom blir så crazy. Det blir inte lika stelt som med blyerts och det spelar noll roll om det är anatomiskt rätt. Alltså ibland. Det funkar liksom att bara köra. Med pennorna alltså.
Anita det är tur att du orkar lyssna på mig när jag får mina nya beroendeserier eller vad det är haha! Sitter alltid och ingående berättar handligen för varje avsnitt i alla serier som jag blir beroende av liksom hahahaha! Typ som idag. När vi skulle träna. Så pratar jag typ i evigheter om alla bästa delar ur my so-called life hahahaha och börjar typ återberätta konversationerna. Det är jättekul! Hahahaha. Hohohoho.
Puss
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback