Estoy un poco estresada

Det finns få saker som gör mig så upprörd som lyxfällan... idiotiska människor. VAD TÄNKER NI MED? Går nästan inte att förklara med ord hur arg jag blir.

Egentligen borde jag göra massa andra saker än att sitta och irritera mig på iqbefriade personer. Innan påsklovet måste jag hinna med en massa grejer. Plugga inför spanska nationella, idrottsexamination, fysikprov, svenska nationella, kemiprov och troligtvis biologiförhör. Läsa främlingen av Camus och skriva loggbok. Läsa boken vi fick från engelskan. Leta jobb. Boka lite tåg och annat. Boka tid på vårdcentralen. Göra syntest och skicka in till transportstyrelsen. Fixa 18årspresent till tesse. Fixa 18årspresent till malin. Och påsklovet är alltså om en och en halv vecka.

Ge mig fler timmar på dygnet, snälla?

Jag har förresten klarat alla 198 banor på angry birds nu... vet inte om jag ska känna mig stolt eller patetisk..?

tengo que estudiar español ahora, adios. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback