Ett töntigt album som är fint

Igår fick jag största lusten att klippa ut alla snyggaste moderepotage och alla de finaste bilderna ur alla tidningar jag har och klistra in alltihopa i ett album så att man kan gå tillbaka och kolla på de snyggaste som finns. Så jag gjorde det. Åkte till stan köpte ett album och en penna när jag ändå skulle till stan och träffa en kompis och sedan klistrade jag alltihopa och skrev lite töntiga saker bredvid. Hihi.

Den där bilden. Den är så fin. Så fina byxor. Och skor. Och hatt. Så fint så fint så fint.

jo jag vet. Det är så töntigt så töntigt. Men jag tycker det är fint också. Så det väger upp töntigheten.








Allt med Beverly hills är fint. Fint. Fint. Fint.

Så. Detta är alltså några sidor ur mitt töntiga fina album. Man blir faktiskt inte lika frustrerad över att man inte har alla snygga kläder när man samlar ihop allt det snyggaste. Ganska konstigt.

Haha. Det var så kul att klippa och klistra in saker så jag ska göra ett lika dant med alla mina harrypottersaker haha. Detta är alltså några av sakerna ur min harrypotterlåda. Haha. Hihi. Jag är en tönt. Vad ska jag skylla på? Att jag är estet kanske.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback