Hälsostjärnan borta ur mitt huvud och imorgon blire skridskor

Aaaaaandaaaaas ut.
Alltså det här är mycket över vad mitt personliga panikutlopp klarar av! Tror aldrig jag har pluggat såhär fokuserat i mitt liv. Typ helt koncentrerat utom 20 minuter paus för middagen. Från när jag kom hem 20 över fyra till tio i tolv. Alltså vilken panik jag har haft. Helt helt helt puckat. Jag är liksom människan som blir klar vid åtta på kvällen senast. inte tio minuter innan deadline. Så är det bara. Alltså jag har typ hållit mig vaken på adrenalin haha... Jaja nu är den KLAR. Alltså hälsostjärnan. Och det är SÅHÄR skönt. 
 
Frågan är bara varför jag är den enda mobbade människan av alla som skulle till Signe idag som inte var klar? Haha bara jag som sitter hemma här mobbad och missar festen liksom(offrade Signes fest för Romme med andra ord. Var det värt? Ingen aning, men romme var kul). Jaja. Jag gjorde det för idrottsbetygets skull. Kollade just upp sl till täby centrum om man ska åka nu, den föreslår en resa som som säger att jag ska komma fram runt 5.00, perfekt. Så inget Signe för mig alltså. Mycket sorgligt.

Så istället för att vara på fest får jag helt enkelt kolla på vampire diaires eller one tree hill. Så får det bli. Godnatt världen.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback