Jag hatar mig själv ibland!

Asssssååå varförrr suger jag på att plugga just nu? Jag har liksom miljoner saker att göra och plötsligt är klockan 6 och jag har inte gjort någonting på hela dagen typ! Jag typ skitit totalt i matten den senaste månaden. En i min klass sa att hon låg väldigt efter i planeringen, sen sa jag var jag låg och då blev hennes ögon stora som tefat ungefär. KÄNNS JU BRA. Sen dumt fysikprov på onsdag och jag har inte fattat något av fysiken... någonsin? Bläää. Sen blir jag irriterad över att havrebollarna är slut. Och över att jag inte har några fina kläder. Och över att mitt rum är fult. Och över att mitt hår växer långstamt. Och över att tesse vägrar lägga upp bilder i 600!!!!!!! Haha.

Men lite glad är jag. Igår var världens mysigaste dag med skridskoåkning i kungsan och fet lunch på café 60. Sen så har jag äntligen skaffat mig gossip girl säsong två!


och så en julaftonsbild mitt i allting.

Anita

Kommentarer
Postat av: tesse

meeeen hahahah anita jag lägger upp bilder i 600 men dom där tog jag från bloggarkivet så då kunde jag bara lägga upp dom i full storlek som jag lade upp dom i när jag lade upp dom på bloggen sist och då hade vi inte fixat så man kunde göra 600 bilder!!!!!!!!!! :P SÅ DET FINNS FAKTISKT EN ASBRA FÖRKLARING :)



hoppas ditt liv blir bättre snart! :):p jag kollade på våra gamla videoinlägg förut och det var jättekul så gör det så kanske du blir på bättre humör! :) Eller så bara bestämmer du dig för att plugga nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

2011-02-06 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback