la semana nueve

Sportloooov! Hela världen drar till fjällen och jag är hemma, som vanligt. Våra fjällenplaner har ändrats fram och tillbaka och det slutade med att vi bestämde oss för att åka till romme över nästa helg. Bättre än ingenting liksom. Annars skulle vi ha åkt till fjällen på påsklovet, då resten av hela världen är hemma. Så jag är nöjd förutom att jag är lite ensam kvar i stockholm några dagar till. Men jag får väl klara mig. Ska fixa klart mitt rum äntligen. Kanske byta ut min tvmöbel, köpa ny spegel, kanske en sänggavel, inhandla en klocka, en papperskorg och en skrivbordsstol, sätta upp lite foton och sånt. Det var väl typ allt. Sitter och väljer ut foton som ska få äran att pryda mina väggar. Alltid lika roligt att kolla igenom hela ens bildmapp på datorn.


Ibland saknar jag faktiskt att vara 15 år gammal, ha oranget hår med gigantisk snelugg så att ena ögat knappt syns och stå och ta brusiga bilder i badrumsspegeln.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback