Romme imorgon tjejer och killar

Hej bloggen!!!
Hälsorapporten i idrott är inte kul alls. Fast det positiva är att jag har kommit en bit nu och jobbat mycket effektivt sedan klockan åtta! Vilket var en stor förbättring ifrån innan Anita och jag gick och tränade klockan halv sju. Ni förstår, det är ju lite jobbigt och sitta och babbla om hur bra kondition är för kroppen när man suttit framför datorn i flera dagar och skrivit (öhm typ skrivit alla fall) på rapporten, så Anita och jag bestämnde oss alltså för att gå och träna som inspiraition till rapporten haha! Känns ju rätt najs att jag började koncentrera mig efter jag hade tränat när jag precis hade skrivit att det är lättare att koncentrera sig efter träning. Score säger jag bara. Hur som helst är det ju lite kul att Anita och jag har samma uppgift, lite nostalgi över det hela höhö.

Imorgon tjejer och killar så ska jag till Romme! Kommer bli galet kul är supertaggad på skidor liksom. För övrigt gillar inte min franskalärare mig alls. Blä på det, och jag orkar verkligen inte ha franska i ett helt halvår till!!!!!! Jag är så jävla färdig med Franska liksom. Men bara ett halvår kvar. Bara ett halvår sedan får jag meritpoäng.

Puss puss

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback