skridskor i kungsan





En mysig dag förra helgen.

Idag har jag blivit tränad av paolo roberto. Fast inte riktigt egentligen. Mer genom hans träningsdvd på idrotten i skolan. Men det var jobbigt. NU SKA FETTET BRINNAAAAA! lät det ungefär. Sen har vi äntligen hittat tapeter! Jag övertalade resten av familjen och lyckades få min vilja igenom tillslut, SCORE! Det här med vilka kökstapeter vi ska ha är ju en livsviktig fråga hemma hos oss. Anledningen till att jag kommer misslyckas på spanska provet imorgon (hjälp!) är alltså för att jag har slösat tid på TAPETER. Kul.

Jag fattar inte en grej. Jag tvättade mitt hår i lördags morse. Nu, fyra dagar senare, ser det fortfarande rent ut. Vad är felet liksom!? I vanliga fall brukar jag behöva tvätta det varannan dag. Det är mystiskt. Men jag tänker nog gå och tvätta det nu i alla fall, bara för att.

xoxo
Anita
(ja jag är lite besatt av gossip girl just nu hehe)

tesse: jag gillar fortfarande inte vår design...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback