Minnen från en lekpark, lite skryt och endorfiner



Ett och ett halvt år sedan ungefär... stört. Typ den enda dagen i mitt liv då mitt hår varit fint lockigt. Tänkte kanske ge det en chans imorgon..

Imorgon har jag skola från 12.10 till 13.10. Najsss eller vad? Kemilabb dessutom, inget ansträngande. Jag har insett att jag trots att jag är naturare på södra har ett riktigt chill schema. Varannan tisdag slutar jag 15, oftast tidigare, och då klagar jag. Men det är ju min näst längsta dag de veckorna. De andra veckorna är min näst senaste dag till 14.25. Fredagarna suger ju lite men jag slutar ju runt 13-14 alla andra dagar liksommm. Hoho kände bara för att skryta lite.

Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om mitt hat mot pendeltåg. Men jag ska försöka undvika det. Det viktiga är ju att faktiskt hann till spanskaprovet imorse. Inte alls tack vare pendeltågen direkt.

Jag har nästan ätit en hel aladdinask idag. Till och med de mörka bitarna. Men nu är det ju såhär att kroppen utsöndrar ju endorfiner som gör att man känner sig lycklig när man tränar, är kär och äter choklad. Och vad är lättast? Jo, att äta choklad.

tack och hej leverpastej
Anita

edit: men hjälp var kommer alla besökare ifrån? Fattar ingenting haha. Hej på er i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback