walk with me on sunset boulevard



Heeej bloggen!
Jag och min vän Karro åkte in till stockholm södra idag och pratade. Eller egentligen gick vi i affärer och åt mat och sådant, men egentligen så pratar vi mest haha. Karro och jag är asbra på att fastna på olika ställen i mångamånga timmar bara för att vi pratar. Men det är najselinajs. Var lite läskigt när vi satt inne och åt kyklingsallad med currydressing och jag var säker på att jag aldrig hade varit på placet förut men när jag kollar ut och ser Boulevardteatern tvärs över gatan kommer jag plötsligt på att jag har ätit där med Moa en gång. Kom inte alls ihåg att det stället och boulevardteatern låg där liksom. Hahah. Lite konstigt när två ställen som man tror är olika ställen plötsligt är samma ställe för då går inte minnena ihop i huvudet!

Puss och kram
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback