Jo jag har en webcam och snart är det vår

Hej!
Det finns vissa saker jag alltid gör när jag verkligen verkligen måste plugga. En är städa. Eller träna, måla, äta mellis extra långsamt. Eller blogga. Vilket jag gör nu.

Jag blir så lycklig när jag går till skolan nu mer, för man börjar känna att vi är på rätt sida av vintern. Det blir lite ljusare, lite typ friskare och man känner att det är januari och inte november. Underbart. Våren kommer komma även i år. Har börjat drömma mig bort till vårdagar, med converse som skrapar i gruset som ingen har hunnit ta bort än. Man tar på sig vårjackan trots att det egentligen är för kallt fortfarande. Fast det är en deppig sak med södra, att man aldrig går utanför skolhuset. Alltid inlåst och man kan bara titta ut på våren genom fönstret. På södertörn märke man alltid så tydligt att det var vår, eftersom man var ute nästan mellan varje lektion för att gå till gympan, maten, bilden, cateterian eller språket. Åhhhhh vad jag längtar till vårdagarna. Det är de bästa dagarna på hela året ju. 



 



Hahah. Webbcam <3 Jag dricker te, pluggar, och målar en tavla med avatarer och gosar med min ena katt jaaa vettefan. Nu är det här inlägget så slut.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback