magsjuk sexåring och jag är barnvakt

Jo hejsan kära blogg.
Alltså. Jag har inget dator att ladda in bilder på därför är blogga inte min största kärlek i livet. Haha. Hur som helst tror jag alla vill höra om den bästa kvällen i mitt liv som inträffade denna vecka. Det var såhära, att jag var barnvakt åt Martin och mamma och pappa var på värsta festen långt borta någonstans och så kräks martin flytande tacos över hela vardagsrumsgolvet. Sedan kräks han sex gånger till. OCH JAG VAR BARNVAKT. Haha. Stackars mig. Eller något. 

Jag har fixat spotify i mobilen nu! Det är grymt bra. Och jag har börjat kolla på one tree hill. Det är kul. Och det var allt jag hade att säga. Tills vidare.
//Tesse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback