Hej hopp



Fika med gamla huddingegänget igår, myys. Två stela och suddiga bilder blev det men det är väl fint?

Insåg precis att jag har tränat på friskis 4 gånger gånger de senaste 6 dagarna..? Vet inte vad som hänt med mig, men kul är det!

Innan jag skulle välja mina individuella val förut så bestämde jag mig för två saker: jag tänker INTE fortsätta läsa spanska och jag tänker INTE läsa utökat. Tror ni inte att det slutar med att jag bryter båda två...? Haha, jag hatar mig själv ibland.

Nu borde jag verkligen sluta kolla på beverly hills, dricka upp det sista av min hallonsmoothie, släpa mig ur sängen och börja plugga kemi. Jag har faktiskt ett liv. Ibland.

Tesse: varför du inte lägga upp bilder i 600? :(

Svar: Därför att det blev så mobbat med webcambilderna som var fula! Plus att magkänslan sade mig att 500 var rätt storlek precis när jag lade upp dom. Nej men främst för jag tänkte att dom skulle bli så fula:P //Tesse

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback