90210

Hej 2011. Nu följer nio år utan nollor. Detta är stort. nollåren är förbi. Tolvslaget till 2011 var ett av de bästa tolvslagen någonsin får jag nog säga. Precis när birka line började tuta (lägg märke till att jag inte var på båten utan på högbergsgatan) och alla fick värsta gladenergi.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jappi
2. Höll du några av dina nyårslöften? Om jag hade några så minns jag dem inte, så nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Haha nej ingen av mina vänner
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Egypten, Danmark, Tyskland, Schweiz, Italien, Frankrike, London och wales.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja det gör det nog.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? När jag åkte iväg på tågluffen, skolavslutningen och lite andra värda dagar.  
8. Vad var din största framgång 2010? Öh framgång? 2010 känns lite som om allt bara har fortsatt. Nej men någon framgång finns det säkert! Hahah.
9. Största misstaget? Jag har inte gjort några misstag!!!!! Hahah. Eller kanske.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haft ont i halsen haha.
11. Bästa köpet? Hahah Beverly Hills säsong ett och två så lätt. Plus lite av mina bästa klädinköp. Och naturgodis.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hälften på mat, hälften på kläder. Fast juste jag åkte ju på tågluff med så det blev också massa pengar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? när det blev sommarlov!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Låten som va på rebeckas mobil när jag var bajsnödig i nice, kommer inte på vad den heter just nu hahaha men jag dör av skratt varje gång jag hör den. Hahah.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hm. Ledsnare tror jag. Fast jag var liksom jätteglad många gånger med.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ähh jag gjorde allt lagom mycket hahah. Fast klart att man velat träffa en del kompisar mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt och eltat onödiga saker.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och min faster hemma.
19. Blev du kär i år? Haha nej.
20. Favoritprogram på TV? BEVERLY HILLS 90210. Och vampire diaries, true blood och greys anatomy
21. Bästa boken du läste i år? Svindlande höjder.
22. Största musikaliska upptäckten? Pass
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mina färger.
25. Något du önskade dig men inte fick? En dator tror jag.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Herregud ska jag ens minnas det? Det var ju i april hallå! Jag kommer faktiskt inte ihåg min födelsedag. Hahah fail.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jadå finns det säkert. Allt kan alltid bli bättre.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Den bara är!
29. Vad fick dig att må bra? Att måla, mina vänner, åka skidor och min familj får väl också vara med.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha Ian Sommerhalder aka Damon Salvatore och Luke perry aka Dylan Mckay för 20 år sedan.
31. Vem saknade du? Jag vet inte riktigt. En del vänner.
32. De bästa nya människorna du träffade? Lite folk man träffat här och där.

Hahah hej Anita jag gjorde samma grej som du, men jag hade lust liksom.
Jag längtar så galet mycket till sommaren nu. Och har kommit fram till att det vara är 7 + 5 + 8 veckor kvar! Alltså om man tänker att loven är plusen hahah. 

Förresten såg jag sista avsnittet i Beverly Hills med Dylan Mckay igår. Buhu. Han kommer inte tillbaka förrän säsong 9.
//Tesse 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback