Älskade sommar

Underbara sommardagar. Även om det inte är sommarlov officiellt. Jag kommer i för sig inte få någon officiell sommarlovsstart alls detta år, missar min sista vanliga skolavslutning. Nästa sommar är jag bara en arbetslös ungdom. 

De senaste dagarna har mest bestått av allmänt chillande. Tagit årets första (sverige)dopp i långsjön och årets andra dopp i söderbysjön. Sen har jag svettats floder under en heldagsvandring i stekande sol. Målat lekstugan faluröd. Picknickat med klassen i regnet under ett träd. Köpt shortsen jag troligtvis kommer bo i hela sommaren. Övningskört och försökt bli vän med kopplingen utan någon större framgång. Druckit hallonsmoothies. Fått eriksdalsbadsplaner förstörda av regn. Sovit. Ätit jordgubbar.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback