En facebookutmaning?


Agnes hippietröja som är köpt i christiania är typ jättemysig.

Ibland funderar jag över varför jag bloggar egentligen. Ärligt talat så vet jag inte. Jag har ju haft någon form av blogg sen jag var typ... 12? 13? Jag är van vid att alltid dela med mig med lite av mitt liv på internet. Egentligen är det ju fruktansvärt tråkigt att läsa om vad folk gör på dagarna. De allra bästa bloggarna som jag totalfastnar för är de som skriver massor av ärliga, läsvärda, personliga texter. Med alla möjliga känslor och tankar. Det är väldigt intressant att läsa. Jag önskar ibland att jag kunde dela med mig av sånt men jag vågar inte. Blir alltid så nojjig när jag tänker på att alla i hela i världen kan läsa om mina innersta känslor typ. Nä, jag håller mig nog till mitt hittills 37-sidiga worddokument, som är något av min nuvarande version av dagbok, när det gäller sånt. Bloggen får fortsätta inehålla lite allmänt vardagsbabbel bara.

Ibland blir jag så otroligt trött på bloggar och facebook. Speciellt facebook, man blir ju lite besatt. Speciellt när man har det i mobilen, det är så lätt att plocka fram när man sitter och har tråkigt på tåget till exempel. Vill inte ens tänka på hur många gånger jag kollar facebook vissa dagar. Jag har bestämt mig för att slå vad med mig själv och inte gå in på facebook under en viss tid, haha. Frågan är bara hur länge. Men jag måste bevisa för mig själv att klarar det. Om jag nu gör det... Meen eftersom jag skriver det på bloggen nu så måste jag uppdatera om hur det går sen och kan därför inte fuska.

Fortsättning följer..... dundundun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback