Några timmar lov kvar nu då

Heyy bloggen
Jag gillar att börja mina inlägg med att skriva heeeej bloggen och för er som inte hänger med i svängarna så tror jag inte att bloggen har känslor eller är en existerande människa eller att det är bloggen själv som läser bloggen. Skulle bara klargöra detta. Haha. Kom hem från fjällen idag. Alltså allvarligt jag älskar fjällen. Fjällen är det bästa som finns och det finns nog ingenting bättre än att åka skidor. Typ en ganska brant backe och sedan bara åka ner utan hassvängar utan bara skära och känna hur sjukt fort det går och veta hur mycket man skulle ramla om man ramlade. När man känner hur skidorna bara svänger av sig själva. Finns ingen bättre adrenalinkick. När man åker ner för backen glömmer jag allt. Spelar ingen roll om jag fryser eller har tusen problem att tänka på, inget finns när man åker ner för backen. Det är därför åka skidor är det bästa som finns. Spelar ingen roll om det är snöstorm eller plusgrader heller för den delen, det viktigaste är att det är snö haha.

Liftarna var iförsig inte öppna igår eftersom det var orkan på toppen haha. Det hade snöat typ en halvmeter under natten också, ovanpå det nypistade och Wille och jag (eller alla fall jag haha) tänkte på vilket grymt åk det skulle vara att åka ner. Liksom en halvmeter lössnö i pisten, hur ofta får man chansen att åka ner för en sådan backe liksom? Så vi tog på oss allting och bärde skidorna upp för backen (det var faktiskt fler som gjorde det under dagen hahaha). Och det åket var så VÄRT. Sjukt jobbigt att bära upp allt för backen, men att åka ner sen shiiiiiiiiiiiiiiit vilket bra åk det var. Hahah.

 Nu ska jag forsätta läsa Vampire Academy som jag har blivit lite beroende av. Hahah. Typ lite vändasidaböcker som man bara måste läsa vidare på. Och jag menar hallå? Vampyrer och boksnygga killar! Klart man måste läsa dom.



//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback