sen tog vecka nio slut

Det blev tre väldigt härliga dagar i romme. Ååh vad jag älskar att åka snowboard, så galet kul. Det är så underbart att jag nuförtiden känner mig så pass säker att jag vågar åka fort i backarna. Även röda och svarta. Inte som förut då jag var tvungen att göra världens största svängar hela tiden. Och då jag tyckte det var så svårt att svänga åt höger haha. Jag vill åka meeer. Kommer nog hänga lite i flottsbro framöver. Eller kanske åka upp till romme igen. Om jag saknar götes brant för mycket.


Lite mobilbilder, bättre än ingenting liksom.

Nu borde jag ta tag i allt plugg jag har skjutit upp hela lovet... fysikförhör och något seminarium i svenska som man måste ha läst typ 100 sidor i litteraturboken för att klara första dagen efter lovet. Jag älskar våra lärare<3

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback