Sommaren 2009 var en bra sommar

Att designa bloggar är typ något av det roligaste som finns. Fick uppdraget att hjälpa min lillasyster lite. Jag kan typ sitta och pilla i stilmallen och kodmallarna i flera timmar, vilket jag har gjort idag hehe. Leka med olika typsnitt, färgkombinationer, linjer, rubriker, avstånd. Jag är feeetttt bra på det nu. Säger vi. Sen fixade jag arkivet lite i denna blogg också, vilket fick mig att klicka in på gamla inlägg och så. åååååh sommar<3. Bilder på fina sommaroutfitar och smoothies i solen och hulahulaglassar och från långsjön och konserter och liggaigräsetochgöraingenting-stunder. Saknar att trampa iväg på cykeln och mötas i mitten.



De här bilderna har vi ju aldrig lagt upp förut!!! Haha, nej men mitten är fint<3

(Haha bra tesse! Om du verkligen inte vill att den ska vara crazystor kan du ju också lägga upp två stycken i 300 bredvid varandra eller något... Mycket fint målat förresten!)
Nästa vecka ska det vara vaaaaarmt.
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback