Blod i ögat!?

Jag kollade mig nyss i spegeln och upptäckte ett kort blodrött streck i ena ögat! Jag lovar att det inte var där en timme sen, det är riktigt läskigt. Var kom det ifrån? Det ser inte klokt ut, jag kan ju inte gå omkring med blod i ögat? Vad är det här för något??
Sökte runt lite på internet och hittade det här: "En plötslig blod-
utgjutning i den ena ögonvitan utan andra symtom beror vanligen på att ett litet blodkärl under bindehinnan brustit. Blod-
utgjutningen brukar gå över av sig själv på omkring 2 veckor
."

TVÅ VECKOR??

Det här är inte kul.
Snart ska jag iallafall åka med Malin och Tesse och bada vid långsjön för tredje dagen i rad. Men när det är sånt här fint väder i det här landet så måste man verkligen passa på.

Jag är på pappas dator och hittade lite gamla bilder på mig. Seriöst kolla hur ljust hår jag hade? Jag tror jag var typ 10 år här.


// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback