Outfit


Ursäkta bitchblicken.

Brukar inte köra det här med dagens outfit, men här kommer en väldigt enkel outfit iallafall. Har på mig en randig tröja från H&M herr. Tesse har en likadan i annan färg men jag köpte min först faktiskt. Haha vi gillar alltid samma randiga tröjor.

Jag funderar på att rita eller måla faktiskt. Förut gjorde jag det jätteofta på fritiden men jag har tyvärr slutat med det ett tag. Vet inte om det är för att jag inte har haft tid eller bara tappat intresset när det gått dåligt. Jag tänkte försöka få tillbaka min bildförmåga (om jag nu hade någon). Jag går ju faktiskt i bildklass men de senaste terminerna har det verkligen gått skitdåligt för mig, har inte ens gjort klart bilderna jag har påbörjat.

// Anita


Kommentarer
Postat av: Anonym

tröjan som jag hittade ;)

nej men du passar asbra i den

<333

2009-05-28 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback