Ny bloggdesign utan flamingos

Lite nytt utseende på bloggen som ni ser.



Jag hade världens stördaste smskonversation med tesse om denna design. Det började med att jag skrev till henne att spana in den på vår testblogg och då svarade hon "Den ser najsig ut fast jag såg ingen flamingo??" HUUUH? Jag har nog aldrig varit mer förvirrad över ett sms i hela mitt liv hahahaha. Vadå flamingo helt plötsligt liksom?? Enligt hennes mobil hade jag tydligen skrivit något om några jävla flamingos mitt i mitt sms, fast jag inte hade gjort det? Hur stört är inte det?? Så hon blev ju lika förvirrad när hon trodde jag hade satt in flamingos i vår bloggdesign hahahaha. Vi hade alltså en jättelång diskussion om flamingos och det slutade med att jag skrattade så jag fick ont i magen, helt seriöst.

För övrigt är jag helt besatt av jag kommer - veronica maggio. Jag har säkert lyssnat på den minst 15 gånger bara idag. Det är inte bra, jag kommer troligtvis ha spelat sönder den inom typ en vecka.



Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback