Hoffmaestro



Kvällen började väldigt bra och vi hade så sjukt roligt. Av någon anledning så gick vi från gamla stan, genom slussen och hela vägen till grönan? Inte direkt den snabbaste vägen heller, vi var lite förvirrade ett tag och var nära att hamna på skeppsholmen istället för djurgården. Jag har ingen alls uppfattning om hur lång tid det tog, men vi kom ju fram till slut i alla fall. En galet rolig promenad var det helt klart. Inne på grönan under konserten var det grymt drag. Man träffade en hel del personer man kände också, inte konstigt med tanke på att typ halva stockholm var där. Några vi väntade på blev inte ens insläppta för att det var så mycket folk inne redan.

Kvällen slutade tyvärr inte så bra med en borttappad väska full av värdesaker (busskort, ny kamera, plånbok med alla kort i och mp3-spelare bland annat...). Så sjukt tråkigt att sådant ska hända. Sen mådde jag inte så bra mot slutet heller. Vi tappade ju humöret rejält kan man säga och drog hem tidigt. Sen somnade jag direkt med kläder och allt på i sängen och vaknade helt utvilad typ vid 9 imorse.

Trots att det inte riktigt blev som vi hade tänkt så var i alla fall halva kvällen grym. Men nu känner jag typ för att inte göra någonting resten av helgen och bara ta det lugnt. Kanske är bra med tanke på den hög av skolarbete som har vuxit till sig rejält medan jag har ignorerat den hela terminen. Får se hur det går...

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback