Ännu en sommarlovsmorgon

Hejhejhejhejhejhejhej

Jag hoppade upp ur min trevliga säng för några timmar sedan nu, och snart ska jag skynda mig iväg till staden med min kära vän Moa. För övrigt så har vi känt varandra i 13 år nu på fredag. Väldigt länge alltså. 

 


Jag fick lust att ta på mig en knäpp klänning idag. Så jag gjorde det.

Nu ska jag i alla fall iväg och shoppa järnet. Hahah. Eller nått. Vill köpa ungefär tio tusen saker. Så några av dem kan jag ju införskaffa, även om tiotusen prylar inte direkt går ihop med mina besparingar. Sedan måste man ju handla lite skolprylar och sånt också. Man får ju inte block å grejs nu på södra latin. Sjukt att skolan börjar om mindre än två vekor. Men jag längtar. Haha. Av många olika anledningar.

Kramkram

//Tesse

Kommentarer
Postat av: ronja

fin blogg, och härlig outfit :)

2009-08-09 @ 22:36:01
URL: http://www.ronjamedj.devote.se.
Postat av: sparv

den va jätte söt!

2009-08-13 @ 14:41:16
URL: http://abstraktahjartslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback