Ibland överträffar jag mig själv.

Jag och min lillasyster har nu lekt världens bästa döttrar och lagat middag till mamma på namnsdagen. Det otroliga är att även fast jag inte hade någon aning om vad jag höll på med utan följde halvt något random recept från internet och kastade ner lite saker i en sås så blev det faktiskt gott. Lite oväntat om jag ska vara ärlig. Så idag måste jag vara snälla mot mamma, men imorgon kan jag fortsätta retas med henne som vanligt. Tur det.

En shoppingrunda med Tesse och Jenny hann jag med också. Jag har kommit på att jag kan inte shoppa själv, för det var de som hittade allt åt mig idag.

Apropå Tesse, vad har hänt med henne?? Vi åkte ju hem tillsammans innan fyra, och hon har inte bloggat än!? Det måste betyda att hon inte har varit hemma? eller varit upptagen med annat? hmm... Jag har mina misstankar men vi får väl se helt enkelt.

Hittade äntligen en bra jeansjacka på weekday.


Köpte en hippiefläta haha. Kommer inte använda den på det här fula sättet. Ville bara testa.


den här minen betyder = hjälp jag måste verkligen klippa mig....

Take care!
// Anita

update: Tesse lever woho! Hon har städat sin garderob sen klockan tre! Har man sett hennes garderob blir man inte förvånad över att det kan ta mååånga timmar haha. Det är bra jobbat iallafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback