Gråtattack nr 2



Hejhej här sitter jag och bloggar från skolan. Vi har slutat egentligen men vi kan inte slita oss härifrån. Haha det är faktiskt nästan sant. Men vi måste måla en affish för niornas "avslutningsfest" (bal) eftersom vi är de enda som tar åt oss såna här uppgifter. Men eftersom vi hade våran allra sista bildlektion i grundskolan idag så hade vi inget emot att vara kvar en stund i bildsalen och fixa det.

Vi börjar inse nu hur mycket vi kommer sakna allting, idag under vår sista bildlektion idag så fick vi fika och satt vid ett långbord tillsammans med våran bildlärare Markko. Han berömde oss jättemycket och sa att vi var den bästa klassen han någonsin haft under sina 29 år som lärare, han har aldrig haft en klass med så många höga betyg och att det hade varit jätteroligt att ha oss de här fyra åren. Då kunde jag inte hålla emot längre och kände tårarna, de gick inte att stoppa. Sen när Tesse också började gråta kunde inte jag sluta så båda vi gick omkring med tårarna rinnande. Hehe det var lite pinsamt, men det gick verkligen inte att sluta. Vi lyckades lugna ner oss tillslut iallafall. Lite sjukt att vi börjar med gråtattackerna en vecka innan avslutningen. Men jag kommer sakna vår skola så otroligt mycket, det går inte att beskriva.


Avslutningen kommer bli riktigt jobbig.

Vi hörs senare
// Anita
(tesse hälsar, hon sitter här i bildsalen)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag har inte börjat gråta än, men nästa vecka... då kommer ni nog få en till medlem under era gråtattacker!

2009-06-06 @ 11:28:49
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback