TJOHOO

Tjoho bloggen. Jag gillar töntiga hälsningsfraser.
Jag håller på att ladda upp ett videoinlägg men det går otroligt segt... vet inte varför.
Som Tesse pratade om så skrattar vi alltid vid fel tillfällen. Fast det beror nog på att vi skrattar nästan hela tiden och sen när ett "fel tillfälle" dyker upp så kan vi inte hålla oss, det är verkligen omöjligt. Så det kan leda till lite pinsamma situationer hehe. Som idag när Jenny klippte sig. Vi kollade in för att kolla hur det gick så vi stod där utanför och verkligen råstirrade. Sen plötsligt märkte jag att frisören närmast fönstret kollar på oss med en väldigt undrande, halvt road blick. Då börjar vi asgarva och rusar därifrån väldigt odiskret. Sen ville vi fortfarande kolla hur det gick så vi gick förbi där några gåner fram och tillbaka och försökte titta in lite diskret. Ni kan nog gissa hur det gick. Den där frisören måste tyckt vi var helt knäppa hehe.

Så fort Jenny satte sig i frisörstolen och det bara var jag o tesse kvar så tänkte vi direkt på bloggen. Det var då vi filmade vårt videoinlägg och sen gick in i provrummet på hm bara fär att ta bilder till bloggen. Vi tänker och planerar och pratar om bloggen rätt ofta haha, ni skulle se hur "upphetsade" vi blir. Ok det lät lite fel men vi typ "Ja vi skriver om det här i bloggen:D:D:D" "vi kan göra ett videoinlägg:D:D:D" "och ta bilder tillsammans:D:D:D". Hehe alla andra blir nog lite trötta på oss, men det skiter vi i. Det är förresten tusen gånger roligare att ha blogg tillsammans än själv.


jag på waynes coffee. Inte världens snyggaste bild men... jag hatar att lägga upp bildlösa inlägg så.. aa det får bli såhär.

Snart kommer videoinlägget!
// Anita

Kommentarer
Postat av: Gina

Åh vilket snyggt hår du har! Skulle vilja göra mkt med det, hihi!

2009-06-17 @ 00:07:34
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback