skillad tjej





Hej!
Jag är en skillad människa för jag vann 2000 g choklad på grönan idag! Jag har aldrig vunnit i mitt liv fast jag har tagit typ tusen lotter haha. Så jag blev lite chockad när jag plötsligt vann haha (måste väl ge lite creds till mamma också...). Var alltså på grönan med min familj idag, då blir det ju gratis hallå! Ganska ägande faktiskt. Södra latinare ska på grönan imorgon också, är lite tveksam om jag ska hänka. Då blir det tre grönan på en vecka, jag är ju redan trött på alla grejer! Men följer nog med i alla fall haha.

En annan sak jag har tänkt på är att jag alltid har hatt på våra profilbilder. Det är ju inte som jag har hatt jätteofta, den andra hatten på förra bilden var ju Anitas till och med. Skumt värre.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback